miercuri, 28 noiembrie 2012

PATRIOTISM SAU NEBUNIE

PATRIOTISM SAU NEBUNIE Astazi citindu-mi corespondenta electronica, gasesc o intrebare pusa de un prieten de al meu. .…Marcele de cand ai inebunit ? M-a surprins deoarece impreuna am activat in USLA, m-a surprins ca impreuna am executat misiunii in tara si strainatate pentru Romania. De aceea ma intreb ? Astazi, cand in rezerva fiind ne-a ramas doar dragostea de tara, astazi cand anii ne-au imuiat “muschii”, ati iubi TARA inseamna nebunie ? E drept ca manifestarea noastra patriotica a a ajuns sa se rezume la “POEZIE”, la indemnuri. Dar asta o fi NEBUNIE ? O fi NEBUNIE sa faci totul ca tanara generatie sa-si iubeasca strabunii ? O fi nebunie sa cauti sa reimprimi in inimile tinerilor DEMNITATEA, CINSTEA, CURAJUL, IUBIREA DE TARA. Valori morale pe care sistemul ticalosit de dupa 1989 a facut totul sa le inlocuiasca cu dragostea pentru ZEUL BAN. Sa le inlocuiasca cu promiscuitatea, necinstea, hotia, incultura, manelizarea, telenovilizarea. Etc. Prefer sa fiu un NEBUN PATRIOT constant, draga GORE. Prefer sa fiu Motoganul din Ardeal simplu, nesofisticat, conservator si iubitor al stramosilor mei, decat sa imbratisez moda actuala a celor care au dat nebunia mea …pe ticalosie. SA AUZIM NUMAI DE BINE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu