miercuri, 9 ianuarie 2013

TREZIREA !

TREZIREA Aseara m-am indignat profund urmarind posturile de televiziune Realitatea TV si Antena 3, care dezbateau evenimentul de la Bals, in care o politista si-a injunghiat superiorul pe motiv ca acesta a abuzat-o si violat-o. Defapt dezbaterea avea ca scop, mai mult cancerul care macina Ministerul de Interne de multi ani de zile. Se vorbea de sistemul bolnav, aruncandu-se cu noroi in Ministerul de Interne si alte institutii care defapt apara securitatea nationala si securitatea cetateanului. Dupa o noapte de nesomn si o profunda analiza mi-am dat seama ca prin aceste emisiunii s-a facut o alta mizerabila manipulare, inducandu-se voit vinovatia pe institutile respective, pentru a distrage atentia cetateanului de la adevarata problema, aceea a sistemului CAPITALIST BOLNAV, in care traim dupa 1989. Ganditi-va, ca dupa lovitura de stat din Decembrie 1989, in Romania s-a promovat numai goana dupa BANI si PUTERE, in detrimentul valorilor morale si a educatiei. Printr-o propaganda si manipulare bine concertata, poporul a fost impins spre obtinerea unui trai cat mai bun, uzand de furt, inselatorie, minciuna, degradare. Toata mass media subjugata de ticalosii lumii, a promovat un trai usor obtinut de cei ce au banii si puterea, obtinute indiferent prin ce mijloace, chiar si necinstite, in detrimentul valorii si muncii cinstite. Asa ne-am manelizat, am parvenit, am devenit ticalosi, am calcat pe cadavre si am devenit o natiune intrata in marea familie Europeana ca PARIA, tiganizata, desconsiderata si scarbita, chiar de catre proprii cetateni. Problema nu se afla la nici o instituttie ci insesi in societatea ROMANEASCA. Problema nu este numai a societatii ROMANESTI ci a intregii lumi si a intregii UMANITATI. O societate unana bazata pe exploatarea omului de catre om, pe necinste, inselatorie, lipsita de valorile educationale, culturale si morale, o societate care zilnic se inchina ZEULUI BAN, este CANCERUL UMANITATII . Daca nu aveti puterea sa recunoasteti ca ati gresit atunci cand ati fost mintiti si manipulati de RAUL OMENIRII, promitandu-va LIBERTATE SI DEMOCRATIE, pe care in conditia de SCLAV nu aveti cum sa le cunoasteti…SUNTETI PIERDUTI ! ROMANIA TREZESTETE ! ROMANE FI DEMN ! ROMANE NU MAI PUNE BOTUL LA MINCIUNA CE TI SE SERVESTE ZILNIC DE MASS MEDIA SI INCEPE SA GANDESTI. ROMANI TREZITI-VA PANA NU ESTE PREA TARZIU !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu