luni, 11 februarie 2013

COMPARATIE- O ZI DIN VIATA MIA

E iarna in Uibaresti, ma trezesc imi fac Thai Chiul, aprind focul, dau mancare la Misu si Sadow, mai aduc un cos de lemne, pun poezia pe net. Si ma suna Petru.. ..Hai la mine sa ducem niste gunoi pe camp. … Ma duc e frumos, e miros de baligar e bine. Plecam la Halmagiu sa luam o pompa de apa la tractor. Scumpa 300 Ron. Mergem la Brad si gasim la 150 Ron… Bine…!!! Vin acasa si plec cu leatul meu Ilie pe deal dupa lemne. Muncesc pana imi plezneste hernia. E bine…!!! Am lemne si caldura pentru inca doua saptamani…sper?! Si de aici !!!??? La Ilie I-a venit acasa ginerele . Lemnele care le-a adunat sunt ca sa la fie cald la noapte. Imi spune ca vine si fiul si nora, si trebuie sa le fie cald…. La mine nu vine nimeni . Eu sunt singur ! Ai mei sunt BUCURESTENI, nu vin in Ardeal decat in concedii sau atunci cand se satura de stress.. … Sunt singur… Lemnele care le-am strans astazi cu Ilie sunt numai pentru mine. Dar , ce frig, ce gheata, este in sufletul meu. ! Nu conteaza, o sa mai strang lemne… Poate maine o sa vina si fiul meu, si ficele mele si ginerii….si poate si SOTIA. E IARNA LA UIBARESTI… E IARNA IN SUFLETUL MEU… ASTEPT PRIMAVARA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu