duminică, 7 iunie 2015




O TARA CONDUSA DE INFRACTORI

Traiesc intr-o tara condusa de infractori. Traiesc in tara in care primul ministru este chemat la DNA, si urmarit penal pentru infractiuni, controlat cu detectorul de metale ca un terorist deosebit de periculos. Traiesc in tara unde majoritatea politicienilor sint infractori. Traiesc in tara unde dupa gratii au ajuns cei mai multi politicieni si membrii ai guvernului.
TRAIESC INTR-O TARA CONDUSA DE INFRACTORI !!!
CE ATI FACUT DIN TARA MEA TICALOSILOR?
Din cauza voastra m-am izolat de lume si societate. Din cauza voastra imi este scarba sa mai merg pe strada. Din cauza voastra imi vine sa strig…TICALOSILOR!!!
Dupa Decembrie 1989, ati condamnat Romania la distrugere, la defaimare in intreaga lume. SINTETI INFRACTORII POLITICI ! SINTETI PLAGA ACESTEI NATIUNI… SI NU AVETI NICI MACAR ONOAREA DE A DEMISIONA.
INFRACTORILOR! INFRACTORILOR! INFRACTORILOR!
In momentul in care PRIMUL MINISTRU al unei tarii este controlat ca un posibil terorist cu detectorul de metale, este pus sub urmarire penala, si el inca conduce guvernul, acea tara a ajuns in culmea ridicolului.
In momentul in care majoritatea politicienilor sint chemati la DNA, ca infractori, sau posibili infractori, acea tara este pe marginea prapastiei.
Cand populatia unei astfel de tari accepta situatia aceasta, tara este pierduta.
JIGODILOR!!! CE ATI FACUT CU TARA MEA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu