joi, 4 ianuarie 2018



GÂND DE ÎNCEPUT DE AN

  Am intrat în 2018 cu aceasi stare spirituală si materială, cu aceleasi sentimente mai optimiste, sau pesimiste, functie de buletinele de stiri. Am trecut în noul an putin mai copt, să nu zic mai putred, putin mai înteleptit de lucrurile care mi s-au întâmplat în 2017, si pe întreg parcursul vietii….SPERANTE?
  Nu am sperante. Oameni în care am crezut m-au dezamăgit. La rândul meu am dezamăgit alti oameni…Asa e viata.
   Trăiesc din ce în ce mai putin, mă bucur din ce în ce mai putin, sunt dezamăgit din ce în ce mai mult, lumea de astăzi mă scârbeste din ce în ce mai tare…Asta e viata.
   Am mai îmbătrânit cu un an… Ce zic eu? Am îmbătrânit cu multi  ani. Lucrurile mi se par mai seci, sentimentele se cicatrizează repede, viata îsi reduce încet culorile la ALB si NEGRU…Poate si putin GRI.
   Presimt că în 2018 nu o să fiu o prezentă agreabilă. Mă simt tâfnos, irascibil, “sictirit de tot si toate”… Asta-i viata, si asa sunt si simt.
   SĂ AVETI UN AN BUN SI MULTĂ SĂNĂTATE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu