joi, 22 februarie 2018



DOAMNE IN CE LUME TRAIESC ?!
  Doamne traiesc intr-o lume in care la televizor mi se prezinta filme pline de teroare, in care crimele si promiscuitatea mi se infing in memorie, traiesc intr-o lume in care reclamele ma agreseaza in fiecare minut, spunindu-mi ce sa maninc, ce sa fac, cum sa fac. Traiesc intr-o lume in care la stiri vad crime, accidente, dezastre, criminali, infractori, injustitie, insecuritate... DOAMNE VAI  !!!. In ce lume traiesc?
  Doamne traiesc intr-o societate si intr-o tara unde cei ce ma conduc mi-au furat existenta, mi-au furat dreptatea, mi-au furat iluzile, visele, SPERANTA, ca poate fi mai bine.
  Doamne TRAIESC IN TARA IN CARE NORMALUL NU MAI ESTE NORMAL....CINE MA SALVEAZA?
  Oameni buni, CONCETATENI, realizati ca ne indreptam cu toti spre   HAOS TOTAL ?
  DOAMNE IN CE LUME TRAIESC ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu