duminică, 21 octombrie 2012

IMNUL NATIONAL CA EXPRIMARE A PATRIOTISMULUI

Ca si om nascut pe aceste meleaguri ma revolt de fiecare data la ascultarea imnului national, introdus dupa revolutia din 1989. Nu numai pentru faptul ca atunci impotriva ROMANIEI , puterile straine si-au dat mana cu tradatorii de neam si tara, infaptuind lovitura de stat ce a distrus ROMANIA, ci si datorita faptului, ca insasi versurile acestui imn, nu sunt in concordanta cu sentimentul national si cu spiritul patriotic. De exemplu : Acum ori niciodată să dăm dovezi la lume Că-n aste mâni mai curge un sânge de roman, Şi că-n a noastre piepturi păstrăm cu fală-un nume Triumfător în lupte, un nume de Traian! Pai dragii mei ROMANASI, ce avem noi cu sangele de italian, noi care suntem DACI, ce avem noi cu TRAIAN, cotropitorul si dusmanul acestor meleaguri, cum pot sa ascult eu imnul tarii mele, care preamareste sangele dusmanilor poporului meu si pe conducatorul acestora. CUM? Alt exemplu… Priviţi, măreţe umbre, Mihai, Ştefan, Corvine, Româna naţiune, ai voştri strănepoţi, Cu braţele armate, cu focul vostru-n vine, „Viaţă-n libertate ori moarte!” strigă toţi. Alta strofa in care numele unui rege, a unui stat ce vesnic ne-a fost dusman, este cantat si pus alaturi ca egal de eroi neamului nostru ; Matia Corvinul, născut Matia de Hunedoara, cunoscut si ca Matei Corvin, în maghiară Hunyadi Mátyás, în latină Matthias Corvinus, în germană Matthias Corvinus, în croată Matija Korvin, (n. 23 februarie 1443, Cluj - d. 6 aprilie 1490, Viena) a fost unul dintre cei mai mari regi ai Ungariei. A condus tara între 1458… Ma opresc cu exemplele aici, facandu-mi greata sa mai analizez un imn impus de dusmanii acestei tari dupa 1989, prin tradatorii de neam si tara si pe care-l cantam de fiecare data la evenimente, UMILINDU-NE SINGURI... DESTEAPTATE ROMANE, deschide ochii si urechile si vezi ce-ti faci singur cu mana ta, cu gura ta, cum singur te ridiculizezi, cum singur iti ponegresti strabuni, natia, fiinta nationala. Ce avea TRICOLORUL, imnul de inainte de 1989. Nu amintea de dusmani, nu amintea de tradare, nu amintea de asuprirea acestei natiuni mandre si drepte. Acum dusmanii nostri se simt mai bine. Rad cand ne cantam imnul, cand prin imnul national ne cantam insasi dusmanii, din trecut si din prezent, cand am admis si admitem sa ne umilim in clipele cele mai inaltatoare. Unde sunteti POLITICIENI PATRIOTI sa schimbati aceasta nedreptate. Astazi cand l-am auzit cantat iar pe STADIONUL NATIONAL, in cadrul CIRCULUI POLITICIANIST ce persista in aceasta locatie, mi-am dat seama ca daca nu vom lua pozitie transanta fata de tradatorii neamului si fata de tradare, suntem o natiune pierduta. DECI… DESTEAPTATE DACULE !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu