luni, 7 decembrie 2015



DILEMA UNUI REZERVIST

Dupa “rebeliunea din 1989”, regulamentele militare au fost schimbate. Astazi cadrele superioare din armata au pretentia sa fie salutate, cu salutul “AM ONOAREA”…Eu totusi am un mare semn de intrebare referitoare la aceasta onoare?
Inainte de 1989, tovarasul Nicolae Ceausescu, era comandantul suprem al fortelor armate. In Decembrie 1989, armata l-a tradat, parasit, si lasat sa fie ucis.
UNDE-I ONOAREA?
Dupa”rebeliunea din 1989”, la conducerea ROMANIEI au venit “presedinti”, cu ajutorul celor din est sau vest, firesc si conducatori supremi ai armatei, pe carea cadrele superioare din conducerea armatei i-au servit, indiferent daca acestia inchinau ROMANIA estului s-au vestului…UNDE-I ONOAREA?
Ne ascundem dupa sloganul ca armata nu face politica, dar este condusa de un ministru pus politic. Dupa fiecare alegere electorala, activele de comanda din armata, SRI, SIE, MI. sint chemate in fata noului presedinte si isi inoiesc noul juramant de credinta. NU CONTEAZA CE INTERESE SERVESTE ACEST PRESEDINTE…UNDE-I ONOAREA?
Nu vreau sa vin cu alte exemple si argumente, dar pe masura ce analizez faptele, si vad ca aceste instituti ale ROMANIEI, nu mai servesc poporul ROMAN…Ma intreb?…UNDE-I ONOAREA?
Si atunci eu ca rezervist o sa va salut tot cu vechiul “SA TRAITI”, un salut care este o urare, si totodata dovedeste marele instinct de conservare, pe care-l au cadrele militare superioare din activul de comanda.
ONOAREA PRESUPUNE DRAGOSTE DE TARA SI NU SLUGARNICIE POLITICA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu