joi, 7 februarie 2019


 


ADEVĂRUL ÎN FAŢĂ ! Am ajuns să-mi pun întrebarea dacă după decembrie 1989 vorbim de o nouă clasă politică , sau despre un grup infracţional organizat. Am ajuns să-mi pun întrebarea dacă din 1990 vorbim de partide politice, sau despre găşti de interese. Am ajuns să mă întreb dacă şi într-un caz şi în celălalt vorbim despre simple infracţiuni economice, (având în vedere cum a fost distrusă economia României), sau despre TRĂDARE de ŢARĂ, din acelaşi motiv. Cert este că situaţia în care a ajuns ROMÂNIA îmi dă dreptul să-mi pun aceste întrebări. Comportarea oamenilor politici de astăzi îmi dau dreptul să-mi pun aceste întrebări....Şi atunci mai vorbim de o clasă politică, sau de un grup infracţional care a fost creat prin INFRACŢIUNI ECONOMICE, ca să putem vorbi astăzi de CAPITALIŞTI ROMÂNI şi CAPITALIZAREA ROMÂNIEI...De ce spun lucru acesta? Până în 1989 toţi am trăit din salariu, chiaburii au dispărut, toţi la nivelul anilor 1990 nu deţineam un CAPITAL care să ne dea dreptul să ne numim CAPITALIŞTI. În scurt timp ECONOMIA ROMÂNIEI a fost distrusă prin inginerii financiare( a se citii INFRACŢIUNI ECONOMICE) şi au apărut CAPITALIŞTI şi o CLASĂ POLITICA formată dintre aceştia. DECI : Ce sunteţi voi CAPITALIŞTI, sau INFRACTORI ? Oameni politici, sau TRĂDĂTORI de ţară, strânşi în GRUPĂRI MAFIOTE (că partide nu pot spune)? Aţi împins ROMÂNIA spre DEZASTRU de astăzi. Părerea mea sinceră şi crezul meu ca şi opinia care mi-o exprim public este că sunteţi o GRUPARE POLITICĂ MAFIOTĂ, crescută pe spatele POPORULUI, pe care l-aţi minţit, manipulat, bazându-vă pe neştiinţa şi slugărnicia lui. În concluzie eu afirm că în ROMÂNIA astăzi nu există CAPITALIŞTI ci INFRACTORI ECONOMICI, nu există o clasă politica, ci GRUPĂRI POLITICE MAFIOTE. Mulţumesc celor care s-au jertfit în 1989 pentru acest SINGUR LUCRU, ca eu astăzi potrivit CONSTITUŢIEI să vă spun... ADEVĂRUL ÎN FAŢĂ !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu