luni, 10 iunie 2019



  SUNT DAC!... DACOPAT CUM ÎMI ZICE-ŢI VOI

    Aud mereu spunându-se chiar în massmedia, "DACOPATI". Caut în dicţionar şi nu găsesc cuvântul...evident NEOLOGISM după revoluţia din 1989, când PATRIOTISMUL, adică acel sentiment înălţător de aţi iubii tara, a ajuns să fie dispreţuit, hulit, a fost DUS IN DERIZORIU, de către cei care promovau GLOBALISMUL, şi călcau peste cadavre ca acest lucru să se înfăptuiască.
     DA! SUNT DACOPAT, SUNT PATRIOT, ÎMI IUBESC GLIA, NEAMUL, STRĂBUNII. O să-i iubesc atât timp cât o să să respir şi o să fiu în viaţă. Nu-mi pasă că îmi spuneţi "DACOPAT", nu-mi pasă că mă huliţi. SUNT DAC ŞI PUNCTUM !           A spus-o un geniu.
     Voi ce sunteţi cei care mă faceţi DACOPAT? Dezrădăcinaţi, sclavii banului, imorali şi adepţi ai imoralităţi având curcubeul ca stindard, SATANIŞTI, oameni care şi-au pierdut BUSOLA BUNULUI SIMT într-o societate fără DUMNEZEU...Eu nu vă fac nicicum... dar observ decăderea voastră morală. Vă place JUGUL SCLAVIEI? Vă place IMORALITATEA? Va place PROMISCUITATEA ? Va plac  religile SATANICE? Vă place GLOBALISMUL?
   E problema voastră. Nu o să vin eu să vă chem la LUMINĂ, dacă voi
aţi ales ÎNTUNERICUL.

   DAR!?
   Lăsaţi-ne şi pe noi să trăim. Nu ne faceţi DACOPATI, nu ne luaţi în râs. Nu ne ştirbiţi drepturile. Nu ne obligaţi să vă împărtăşim TRAIUL şi CREDINŢA pe care noi o considerăm DEZASTROASA.
   Nu vrem să vă impunem nimic. Există LIBERUL ARBITRU. Vreţi să fiţi aşa, treaba voastră.
 Eu sunt DAC... DACOPAT cum mă catalogaţi, şi o să-mi cinstesc în veci vecilor credinţa, străbunii, neamul şi ŢARA... PUTEM SĂ ACCEPTĂM ACEST LUCRU, SAU PUTEM SĂ NE CONFRUNTĂM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu