sâmbătă, 20 noiembrie 2010

SUMMITUL NATO SI.......UMILINTA

Doamne cat de umil ma simt. Astazi am vazut pe posturile de televiziune, cum la summitul NATO, presedintele Romaniei, Traian Basescu, in doua tentative de contact cu presedintele Frantei si Italiei este desconsiderat si respins. Se vede clar din imagini, cum presedintele Sarkozi il indeparteaza pe presedintele Basescu impingandu-l de umar, iar presdintele Italiei in momentatul tentativei de contact a presedintelui Basescu, isi duce mana la tampla de parca i-ar spune" lasa-ma domnule in pace esti nebun"
Cata umilinta si cata rusine este ascunsa in cateva imagini. Pacat ca si tara este privita tot asa datorita conducatorilor de astazi.
Amintiti-va cu cat fast era primit Nicolae Ceausescu in vizitele pe care le facea peste hotare, de respectul cu care eram priviti noi poporul ROMAN va pot depune marturie si EU, care inainte de 1989 am calatorit mult peste hotare.
Acum, presedintele nostru e tratat ca un GUNOI, tara este tratata la fel, la ce-mi foloseste democratia, libertatea si faptul ca sunt cetatean EUROPEAN, daca sunt tratat ca un GUNOI si EU si PRESEDINTELE.
OAMENI BUNI E TIMPUL SA FACEM CEVA, DACA NU VRETI SA FIM RECICLATI CA SI GUNOAIE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu