luni, 24 ianuarie 2011

DACA VOI NU MA VRETI EU VA VREU

Ziua de 24 Ianuarie, mi-a adus aminte de nuvela istorica Alexandru Lapusneanu scrisa de Costache Negruzii si de celebra replica " DACA VOI NU MA VRETI EU VA VREU "
Da domnule presedinte Basescu, se pare ca desi poporul ROMAN nu va mai vrea pe dumneavoastra si guvernul acesta, va agatati cu disperare de putere.
Imi amintesc ca odata ati facut un REFERENDUM pentru a arata ca tara va vrea. Corect e sa faceti unul si acum. AVETI CURAJUL ?.....NU CRED DOMNULE PRESEDINTE...PUTEREA CORUPE SI ALUNGA CALITATILE MORALE.
Nu uitati domnule presedinte ca istoria a dat exemple, in trecutul foarte apropiat, in care poporul a condamnat drastic acest; " DACA VOI NU MA VRETI EU VA VREU "
DEMISIONATI IMPREUNA CU GUVERNUL ACTUAL SI TARA VA VA FI RECUNOSCATOARE, IAR NOI VOM AVEA MAINILE CURATE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu