joi, 19 ianuarie 2012

ARMONIE , IUBIRE , LUMINA


14.01.2011, zi sfanta de Dumineca in care astrele imi sortira sa o traiesc intre sublim si oroare. Ca de fiecare data , marea creatie iti prezinta Binele si Raul, lasandu-ne pe noi muritorii sa discernem si sa ne situam de o parte sau alta a baricadei.
Astazi m-am simtit un om binecuvantat participand la o seara de exceptie organizata de Asociatia ARSENE BOCA, din orasul Brad, unde calauziti de spiritul marelui nostru poet national Mihai Eminescu, am respirat, istorie, cultura, poezie, muzica. Am trecut din extaz la sublim, dusi pe aripile imensei sensibilitatii a poeziei doamnei CELINA, am fost impresionati de recitarile pline de patos a frumoaselor poezii Eminesciene, si muzica plina de Dumnezeire a domnului IOVU, unele piese cantate de acesta, fiind in prima auditie, ne-au transpus in PARADIS. A FOST O SEARA DE EXCEPTIE
Cu atat a fost mai socanta trezirea la realitate, cand intorcandu-ma acasa si deschizand tembelizorul, am vazut ororile din Bucuresti unde oamenii se bateau cu jandarmii, incendiau, distrugeau si se urau.
Am realizat instantaneu mare prapastie dintre IUBIRE SI URA, am realizat imediat cat de repede poti sa treci de la fericire la suferinta, mi-am amintit imediat de faptul ca DIVINITATEA ne-a lasat LIBERUL ALBITRU , tocmai de a putea alege IUBIREA sau URA.
Astazi 14.01.2011, am fost printre fericitii sortii, printre ingeri, aflandu-ma la Brad la Asociatia ARSENE BOCA, pastorita de domnul BIRIS CONSTANTIN si nu la Bucuresti, unde ura si dejnadejdea se revarsau pe strazi.
De aceea va spun cu toata convingerea IUBITI-VA ! IUBITI-VA ! IUBITI-VA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu