sâmbătă, 31 octombrie 2015




IMPORTUL DE INTUNERIC

   Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti si sa-i ierte, Dumnezeu sa-i salveze pe cei ce sufera acum. Si toate acestea pentru ce? Cine este de vina? De ce?
    Simplu in dorinta de a parvenii luam tot cei rau si urit din vest. Ne americanim, ne europenizam, Sintem rokeri, satanisti, drogati, emo, plini de fite si de aere.
    Asta am preluat de la vestici odata cu asa zisa democratie si libertate, asta am preluat noi ca valoare si l-am implementat in sistemul educational
    Aici ne-au adus trusturile de presa, canalele de televiziune, conduse si cenzurate de CNA
 (CARE FAC AUDIENTA PE SUFERINTA)
    Acum plingem copiii... Dar cum i-am educat? Cum am permis societatii noastre sa decada in asa hal. Cum am permis sa fim condusi de hoti si de corupti, care dau aprobari de functionare la...
 “DISCOTECI CREMATOARE”
    Popor ROMAN, daca vei importa in continuare racile occidentale, intunericul unei societati capitaliste dezacsate…PLINGI SI SUFERA MAI DEPARTE.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu