miercuri, 5 octombrie 2011

LIBERUL ALBITRU


Daca analizezi cu atentie opiniile pe care le manifesta oamenii referitor la societatea in care traim, cu trimitere spre sustinerea unei ideologii sau a alteia, trebuie sa te gandesti obligatoriu la "LIBERUL ALBITRU".
Se spune ca bunul Dumnezeu odata cu viata a dat omului si acest dar, astfel incat el sa fie liber de a gandii, face, merge, spre BINE sau RAU. Din punct de vedere a analizei la care ma refer, ma intreb :
Ce sa am eu cu omul si cu vointa acestuia de a accepta ca astazi sa fie SCLAV ? Sa munceasca pana-i sar capacele pentru un salariu de mizerie, sa suporte jugul aspru, sau mai capitonat al capitalismului, sa urmeze strict cireada si calea spre prapastia inrobirii manat de "biciul FMI si al Bancii Mondiale.
Ce sa am eu cu imbogatitii actuali de pe urma muncii poporului, care-si etaleaza averile in "Top 300", baluri de cristal, petreceri si nunti de prost gust ? In contextul in care eu nu ravnesc nici la aceste bogatii, nici la ura si invidia care le-o poarta ceilalti, nici la o eventuala razbunare a celor multi.
Ce sa am eu cu cei ce ne conduc, vanduti unei puteri oculte ? Care le traseaza ordine si i pune in contradictie cu cei ce i-au ales, le forteaza mana sa-si chinuie proprile popoare prin masuri de austeritate, punandu-i in pericolul de a cadea in dizgratia poporului si a istoriei.
Ce sa am eu cu cei ce se revolta impotriva nedreptatilor de tot felul ? Si care dupa fiecare miscare sociala, revolutionara, se vad dezamagiti de proprii lideri pe care i-au propulsat in functii.
EU SUNT UN OM LIBER ! Am norocul de a nu trebui sa muncesc la vreun stapan pentru un salariu de mizerie. Nimeni nu imi poate poruncii, nimeni nu ma poate obliga sa fac ce nu vreau, nu ravnesc la bogatii, ma multumesc cu strictul necesar, pot sa ma refugiez cand vreau in natura ce mie draga si sa gasesc acolo linistea, pacea si fericirea, ce in aceasta societate imi este refuzata. Trebuie doar sa ma izolez de lume, sa ignor mojicia acesteia si sa incerc sa traiesc simplu si frumos.
E LIBERUL MEU ALBITRU !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu